Witamy w centrum pomocy technicznej

W celu usprawnienia zgłoszeń do pomocy technicznej i lepszej obsługi, korzystamy z systemu zgłoszeń do pomocy technicznej. Każde zgłoszenie do pomocy technicznej ma przypisany unikalny numer zgłoszenia, którego możesz użyć do śledzenia postępów i odpowiedzi online. W celach informacyjnych udostępniamy kompletne archiwa i historię wszystkich próśb o wsparcie. Do wysłania zgłoszenia wymagany jest prawidłowy adres e-mail.

UWAGA:
Jesteśmy zespołem wolontariuszy z życiem prywatnym, pracą zawodową, rodziną itp. Rozpatrzenie wniosku może potrwać do 48 godzin, ale generalnie jesteśmy w stanie zrealizować większość w ciągu 24 godzin. Wszelka korespondencja dotycząca wprowadzonych zleceń powinna przechodzić przez ten system i nigdzie indziej.

Dziękujemy za cierpliwość, zrozumienie i zainteresowanie.

image

Pozdrawiam,
DN Team